Režiors un reklāmas eksperts Uldis Cipsts izveidojis mājaslapu MELE2.lv, kurā pauž kritisku viedokli par mobilā operatora TELE2 reklāmas kampaņu 'Varoņi'. Lapas autors uzskata, ka kampaņa ir neētiska un neatbilst taisnīgas konkurences normām.

Cipsts raksta: "esmu ievērojis, cik dziļa Latvijas cilvēkiem ir vērtību krīze, un cik vienkārši mēs piedodam saviem pāridarītājiem, tikai tādēl, ka vēlamies identificēties ar viņu panākumiem. Šajā attieksmē slēpjas arī mūsu valsts un tautas visdziļākā krīze. Rietumu demokrātijas jau sen ir novērtējušas korporāciju ētiskas rīcības nozīmi un tur neviens nemēģina veidot meteorītu kampaņas. Jo tur mānīšanās netiek pieņemta un piedota."

"Es ticu tam, ka Latvijas sabiedrība var izdarīt milzu soli savas labklājības virzienā ar kādu mazu un tīkamu rīcību. Boikotēt Tele2, atteikties no līgumiem, tādā veidā parādot arī saviem politiķiem, ka laiks kad mūs varēja mānīt ir beidzies," uzskata lapas autors.

MELE2 lapā atrodami autora un citu apmeklētāju viedokļi, pieredze sadarbībā ar TELE2, kā arī joku bildes un video, kas izsmej akciju 'Varoņi'.

Savukārt Tele2 sabiedrisko attiecību vadītāja Vita Sirica jaunizveidoto mājaslapu komentē šādi: "Tele2 vienmēr meklē radošas pieejas un inovatīvus risinājumus pakalpojumu sniegšanā un komunikācijā. Izstrādājot savas kampaņas, mēs sagaidām, ka būs arī atbildes reakcija. Diskusijas un sarunas par Tele2 jauno komunikācijas platformu un absolūti izdevīgāko piedāvājumu Latvijas tirgū - tarifu plānu Meteorīts, pierāda, ka Tele2 jaunā kampaņa un spēcīgais piedāvājums ir pamanīti.

Pateicoties Meteorīta piedāvājumam, kas ļauj par fiksētu samaksu gandrīz neierobežotā apjomā runāt ar visu operatoru klientiem, nedēļas laikā interese par Tele2 tarifu plāniem ir gandrīz trīskāršojusies. Mūsu kampaņa "Būt varonim nemaksā neko" ir acīmredzot, viena no spilgtākajām un pamanītākajām šī brīža kampaņām Latvijā, jo vairāki cilvēki cenšas to izmantot savos nolūkos. Un šis ir vēl viens piemērs tam, ka kāds grib to izmantot savas atpazīstamības būvēšanai. Līdzīgi gadījumi ir bijuši arī citās valstīs. Tā Lietuvā, piemēram, Tele2 aktīvās kampaņas ir mēģināts apstādināt no konkurentu puses," atzīst Tele2 pārstāve.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!