Kā "Delfi" informē kāds portāla lasītājs, ir konstatēts mēģinājums izmānīt no "SEB Unibankas" interneta bankas lietotājiem viņu kontu informāciju ar krāpnieciska e-pasta palīdzību.
Vēstulē, kas it kā nāk no "SEB Unibankas", lietotājs tiek aicināts apmeklēt kādu interneta vietni, lai atjaunotu savu kredītkartes informāciju, sakarā ar jaunas drošības sistēmas ieviešanu.

Izmantojot e-pasta adrešu viltotāju, kā sūtītājs tiek norādīts "SEB Unibankas" klientu serviss. Vēstulē minētā interneta vietne vizuāli līdzinās "SEB Unibankas" interneta bankas mājaslapai, taču spriežot pēc domēna nosaukuma, pavisam noteikti nepieder bankai.

Šis krāpšanas paņēmiens ir pazīstams kā pikšķerēšana (phishing). Tā ir personas datu izmānīšana, aizvilinot lietotājus uz tīmekļa vietnēm, kas atdarina reālu organizāciju mājaslapas, ar nolūku iegūt klientu paroles, kredītkaršu informāciju vai citus personas datus, kurus zaglis pēc tam varētu izmantot.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!